Kochana przygotowałam dla Ciebie trening pozytywnego egoizmu. Będzie to prawdziwe wyzwanie!

wyzwanie-dzień1

Jednak inne od tych z którymi spotkałaś się do tej pory! Zamiast mięśni ud, pośladków i brzucha my będziemy trenować mięsień woli, akceptacji, wewnętrznego spokoju i siły. Wspólnie przetrwamy każdy sztorm i będziemy cieszyć się każdą chwilą bo szczęście to stan Twojego umysłu.

Możesz uniezależnić się od tego co na zewnątrz. Możesz każde cierpienie odczytać jako lekcję i pozwolić mu się transformować, możesz spotykać na swojej drodze licznych nauczycieli i posiąść mądrość mistrzów. Możesz poszerzyć swoją perspektywę i widzieć globalnie zamiast przez “dziurkę od klucza”. Nie masz wpływu na to co się zdarza (choroba, śmierć, odejście bliskiej osoby) ale MASZ wpływ na to jak zareagujesz na te “wyzwania”. To co niektórych przygniata Ciebie może wznieść ku wyższej świadomości, może dać Ci siłę i moc nieporównywalną z niczym. Możesz jeśli będziesz trenować jeśli uznasz że Twój wewnętrzny świat jest tak samo ważny jak zewnętrzny. Wszystko zaczyna się od ZMIANY PERSPEKTYWY.

Trening Pozytywnej Egoistki trwa w 30 dni i odbywasz go w domu, na blogu i na profilu Projektu Egoistka.  Obiecuję (a na świadka biorę swojego Goldena, który siedzi obok i przygląda się zniecierpliwiony ;-)) Zrobię co w mojej mocy aby zainspirować Cię do zmiany perspektywy! Nie ustąpię póki Ty nie zrezygnujesz!

Wspólnie będziemy pracować nad akceptacją, spokojnym umysłem, otwartością, emocjami, byciem w “teraz”, uwalnianiem się od natrętnych myśli, oswajaniem lęków, pewnością siebie, wewnętrzną siłą i wreszcie miłością do siebie samej.

Krok 1: Zorganizuj się czyli rzeczy potrzebne by odbyć trening:

  1. Miska
  2. Nożyczki
  3. Drukarka by wydrukować zadania (staraj się ich nie czytać aby mieć niespodziankę gdy będziesz losowała!).
    POBIERAM arkusz z zadaniami
  4. Codziennie odwiedzić mnie na profilu Projektu Egoistka. Oprócz zadań, które przygotowałam na karteczkach będą jeszcze dodatkowe rzeczy, które codziennie wieczorem podam na kolejny dzień a także lektury do przeczytania.

 Krok 2: Postępuj zgodnie z instrukcją:

  1. Potnij arkusze ćwiczeń na 30 kawałków, zwiń w ruloniki i wrzuć do miski. Ale tak z zamkniętymi oczami aby nie podglądać treści ćwiczeń!
  2. Codziennie rano losuj jedną karteczkę i wykonaj zadanie. Można trenować całymi rodzinami, wtedy albo losujecie jedną karteczkę dla wszystkich, albo każdy losuje swoją.
  3. Jeśli Ci się uda zrealizować zadanie odłóż karteczkę na bok, jeśli nie wrzuć do miski i powtarzaj do skutku!
  4. I bardzo ważne: W myśl zasady jeśli chcesz aby dobro wróciło do Ciebie podziel się dobrem, wyślij zaproszenie do treningu i arkusz z ćwiczeniami do trzech osób z którymi będziesz wykonywać trening i dyskutować o wrażeniach. Niech to będą osoby na których Ci zależy! Wspólnie będziecie się motywować. Możesz je też oznaczyć w poście lub udostępnić notatkę.

 

Uff… To już wszystko a na dobry początek całus frunie do Ciebie Kochana!

 

P.S. Pamiętaj, że dietę pozytywnej egoistki z przepisami, jogę  pozytywnej egoistki, a także trening umysłu stworzony przez Tomka znajdziesz w naszej książce, która możesz kupić tutaj: SKLEP PROJEKTU EGOISTKA

10404361_10152239665804389_6243288778505610692_n